Можна змінювати колір олівця, товщину лінії, піднімати чи опускати олівець.
Щоб виконавець міг малювати по сцені, використовують команди групи Олівець:
Завдання 6.
Складіть таку програму, по якій наш спрайт залишатиме на сцені після себе слід у вигляді круга синього кольору, розміром 30 кроків.
Запустіть програму на виконання.
Далі переміщайте спрайт по сцені.
Ви побачите, що куди б ви не переміщали спрайт на сцені залишається слід у вигляді круга синього кольору, розміром 30 точок.
Оскільки ви уже дізнались про систему координат, давайте поєднаємо ці знання з темою малювання та створимо програму для малювання Зірки.
Завдання 7.
Складіть таку програму, по якій наш спрайт намалює на сцені Зірку.
Складіть таку програму, по якій наш спрайт намалює на сцені Зірку.
Запустіть програму на виконання, ви побачите зірку червоного кольору.
В Scratch можна складати програми, які не просто виводять зображення на сцені.
Можна запрограмувати, скажімо так інтерактивне малювання, коли користувач сам формує зображення на полотні вже в процесі виконання програми (тобто після натискання кнопки запуску).
Імпортуйте з бібліотеки Scratch об'єкт Drawing pencil (олівець, що малює), він знаходиться в каталозі Things (Речі).
Цей об'єкт з'являється з уже готовим скриптом.
Запустіть програму і подивіться, як можна малювати олівцем.
Завдання 8.
Створіть програму, яка малює концентричні круги кольорами веселки, що зменшуються у розмірі.Завдання 9.
Створіть програму, по якій наш виконавець намалює на сцені довільний трикутник, квадрат та чотирикутник, причому різними кольорами та розміром олівця.
Так може виглядати Ваш результат
Немає коментарів:
Дописати коментар