Малювання у Scratch

Виконавець у Scratch може рухатись, залишаючи після себе слід – тобто малювати.
Можна змінювати колір олівця, товщину лінії, піднімати чи опускати олівець.
Щоб виконавець міг малювати по сцені, використовують команди групи Олівець:

Завдання 6.

 Складіть таку  програму, по якій наш спрайт залишатиме на сцені після себе слід у вигляді круга синього кольору, розміром 30 кроків.

Запустіть програму на виконання.
Далі  переміщайте спрайт по сцені.
Ви  побачите, що куди б ви не переміщали спрайт на сцені залишається слід у вигляді круга синього кольору, розміром 30 точок.



Оскільки ви уже дізнались про систему координат, давайте поєднаємо ці знання з темою малювання та створимо програму для малювання Зірки.  

Завдання 7.
Складіть таку  програму, по якій наш спрайт намалює на сцені Зірку.  

























Запустіть програму на виконання, ви побачите зірку червоного кольору. 

В Scratch можна складати програми, які не просто виводять зображення на сцені. 
Можна запрограмувати, скажімо так  інтерактивне малювання, коли користувач сам формує зображення на полотні вже в процесі виконання програми (тобто після натискання кнопки запуску).  
Імпортуйте з бібліотеки Scratch об'єкт Drawing pencil  (олівець, що малює), він знаходиться в каталозі Things (Речі). 
Цей об'єкт з'являється з уже готовим скриптом. 
Запустіть програму і подивіться, як можна малювати олівцем. 
Завдання 8.
Створіть  програму, яка малює концентричні круги  кольорами веселки, що зменшуються у розмірі.

Завдання 9.
Створіть  програму, по якій наш виконавець намалює на сцені довільний трикутник, квадрат  та чотирикутник, причому різними кольорами та розміром олівця. 
Так може виглядати Ваш результат





Немає коментарів:

Дописати коментар