Положення та напрям виконавця

Розмір сцени у Scratch обмежений.
Загальна ширина сцени складає 480 точок, тобто вправо від нуля 240 точок і вліво теж 240 точок.
Загальна висота сцени 360 точок, тобто 180 точок вгору від початку координат, і 180 точок вниз від початку координат.
Положення об'єкта на сцені ми можемо змінювати за допомогою таких команд:

А використовуючи інші команди, ми можемо змінювати  напрям об'єкта на сцені:

Завдання 4. 

Для доданого об'єкта (метелика) створіть таку програму, яка заставить його рухатись по сцені. Використайте команди руху та повороту. Перевірте роботу програми, запустивши скрипт на виконання.







Якщо використати команди зміни положення та напряму об'єкта одночасно, то можна зробити програму набагато цікавішою. 

Завдання для самостійної роботи: 
Завдання 5. 

Створіть  програму, яка заставить  Рудого Кота обійти всю сцену по її краях з поворотами. Перегляньте відео, яким повинен бути результат програми.
 



Немає коментарів:

Дописати коментар